منو
مطالب خواندنی
مقررات آموزشی
تقویم آموزشی موسسه
مسابقات و سرگرمی
آرشیو اخبار
گالری عکس
دانلود
سوالات متداول
شکایات و انتقادات
مدارک و گواهی ها
درباره ما
تماس با ما
سخن هفته


به جایی که زمین خورده ای نگاه مکن. به جایی نگاه کن که پایت سّر خورده است. پس همواره به دنبال علت و دلیل حادثه باش و آن را ریشه یابی کن

 

تقویم
اخبار
۱۴۰۲/۱۲/۱۵
زمان بندی و راهنمای ثبت نام ترم بهار 1402

نحوه پرداخت شهریه:

 راه اول: ورود به سایت موسسه با نام کاربری و کلمه عبور زبان آموز (پیش فرض هر دو کد زبان آموز می باشد). انتخاب گزینه پرداخت شهریه از منوی سمت چپ صفحه کاربری زبان آموز. انتخاب پرداخت از طریق کارت های شتابی . پرداخت شهریه و دریافت کد رهگیری.

راه دوم: نصب اپلیکیشن موسسه بر روی گوشی موبایل از طریق دانلود از لینکستان موجود در سایت. انتخاب منوی اطلاعات شخصی و وارد نمودن کد زبان آموز برای نام کاربری و کلمه عبور. انتخاب گزینه پرداخت شهریه و انتخاب پرداخت از طریق کارت های شتابی. پرداخت شهریه و دریافت کد رهگیری.

راه سوم: مراجعه به موسسه و پرداخت شهریه از طریق دستگاه POS (کارتخوان).

بعد از هر روش پرداخت زبان آموزان گرامی می توانند برای اطلاع از روز و ساعت کلاس و مشخصات ترم طبق برنامه زمان بندی اعلام شده از طرف موسسه در سایت و اپلیکیشن به صفحه شخصی خود مراجعه نمایند.

به اطلاع می رساند مهلت ثبت نام و واریز شهریه ترم بهار 1403 جهت ثبت نام قطعی:

از سه شنبه 1402/12/15

بدیهی است در صورت تاخیردر پرداخت شهریه حتی با وجود حضور در کلاس، برای زبان آموز غیبت منظور می شود.

- شروع ترم بهار 1403 روزهای فرد (یکشنبه - سه شنبه) شروع  سه شنبه  1403/01/14 و  روزهای زوج (شنبه- چهارشنبه) شروع چهارشنبه 1403/01/15 می باشد.

- در صورت تغییر شماره تلفن همراه و عدم اطلاع رسانی به موسسه در این خصوص و یا بسته بودن دریافت پیام های تبلیغاتی از طرف مخابرات، مسئولیت اطلاع پیدا نکردن در مورد sms های موسسه به عهده زبان آموز / اولیاء وی می باشد.

- خلاصه نتایج و اعلام نمرات از عصر جمعه  1402/12/25 در سایت و اپلیکیشن موسسه قابل رویت می باشد. (کارنامه کامل با تمام جزئیات از جلسه ششم در سایت و اپلیکیشن قابل مشاهده و پرینت است) با توجه به اینکه اعتراض در خصوص نمرات به صورت اینترنتی می باشد، از کلیه زبان آموزان / اولیاء گرامی خواهشمندیم از مراجعه حضوری یا تماس تلفنی در این خصوص خودداری نمایند.

- لازم به ذکر است که مهلت اعتراض اینترنتی از تاریخ 1402/12/25 لغایت 1403/01/10 می باشد و ظرف مدت 1 هفته بعد از شروع ترم، اعتراض ها بررسی شده و نتیجه در منوی مشاهده نمره و همچنین کارنامه که از جلسه ششم در سایت و اپلیکیشن موسسه قابل رویت می باشد، اعلام خواهد شد. تا زمان مشخص شدن نتیجه ی اعتراض، زبان آموز موظف است در کلاسی که برای وی در سایت و اپلیکیشن مشخص شده است شرکت نماید، در غیراینصورت برای وی غیبت منظور خواهد شد.

توجه: 1. به دلیل تراکم کاری، در روزهای شروع ترم، دفتر موسسه از کارهای اداری ثبت نام، معذور می باشد و مراجعه برای انجام کارهای اداری یا پرداخت شهریه فقط طبق زمانبندی اعلام شده در بالا می باشد.

 

کاربر
ورود
Quotation

Judge a man by his questions rather than his answers

Voltaire




اطلاعات ترم جدید

ترم بهار 1403

شروع ترم :روزهای  شنبه  1403/01/18 و یکشنبه 1403/01/19

امتحان میان ترم:  شنبه  1403/02/29 و یکشنبه 1403/02/30

امتحان پایان ترم: دوشنبه 1403/03/29 و  سه شنبه 1403/03/30